Obnovom a potom i postavljanjem na postolje nekadašnjeg „vladara nebeskih visina“ američkog transportnog aviona Douglas DC-3 na otočkom aerodromu Špilnik, ta je zrakoplovna baza postala na udaru medijskog interesa ali i onih koje je put naveo kroz Gacku dolinu.
Članovi Aero kluba “Krila Gacke“ i njihov predsjednik pilot Toni Dujmović puno su truda uložili kako bi se aerodrom na Špilniku doveo u svoju svrhu postojanja. Sada avion Doglas DC-3, kod kojeg mnogi stanu i zaustave trenutak fotoaparatom postao je svojevrstan turističko povijesni simbol Ličko senjske županije, a moglo bi se reći i šire.
Za vrijeme obnove i postavljanja aviona Douglasa DC-3 Toni Dujmović je kazao da nisu završili poslove oko uređenja zrakoplovne baze. Dodao je da u planu imaju još niz aktivnosti od kojih je jedna da na zrakoplovnu bazu Špilnik dovezu još jedan avion s čime bi se, malo po malo, popunjavala zračna flota, odnosno uredio jedan mali reprezentativni muzej zrakoplovstva.
Da je zamišljeno i ostvareno najbolje smo se uvjerili tijekom petka, kada smo na aerodromu Špilnik ugledali još jedan avion, kojega su, kako nam je kazao Toni Dujmović, pet dana dečki iz „Krila Gacke“ uz pomoć Branka Šepca i vučne službe „Lončar“ rastavljali na aerodromu Željava. Riječ je o avionu Thunderjet, američke proizvodnje iz 50-ih godina 20. st., koji je uz odobrenje nadležnih institucija Ministarstva obrane i samog ministra Kotromanovića, DUDI-ja, PU Ličko senjske prevezen iz nekadašnjeg aerodroma Željava na zrakoplovnu bazu Špilnik u Otočcu.
Avion Thunderjetu F-84, američki je borbeni avion s turbo mlaznim motorom, lovac-bombarder, čiji razvoj je počeo 1944., a poletio je 1946. Thunderjeti su u SAD postali primarni udarni avioni, u vrijeme Korejskog rata, gdje su letjeli u 86.408 misija i uništili 60 posto svih ukupnih ciljeva, kao i osam sovjetskih lovaca tipa MiG. F-84 Thunderjet je bio prvi serijski borbeni avion, koji je mogao uzeti gorivo tokom leta i prvi lovac sposoban nositi nuklearne bombe Mark 7.
Iako je jako devastiran i uništen, dečki iz „Krila Gacke“ kažu da idu dalje s poslovima, svjesni su da će u njegovu obnovu i restauraciju trebati uložiti puno, no uvjereni su da će uskoro biti na postolju, obnovljen i u punom sjaju. Tu priča ne završava, kaže Toni Dujmović, jer još jedan avion uskoro će zauzeti mjesto u povijesti zrakoplovstva na zrakoplovnoj bazi Špilnik, kojega namjeravaju obnoviti, urediti i „raširiti mu krila“ na zrakoplovnoj bazi Špilnik kod Otočca.
Dražen Prša