Niti korona niti rat u Ukrajini, uz prateću inflaciju i recesiju, nisu mogli omesti popularnost koju kao turistička destinacija uživa Karlobag. Skroman, samozatajan, ali po mnogo čemu privlačan, Karlobag je protekle godine opet bio u žiži zanimanja brojnih gostiju. Definirala nam je to direktorica Turističke zajednice općine Karlobag Ivanka Šegota.
-Lanjska bilanca je unatoč brojnim problemima svakako bila odlična. Imali smo zabilježeno 30 594 dolazaka i 191 892 noćenja gostiju. U usporedbi s 2021. godinom to je 15 posto više dolazaka i za 16 posto više noćenja. Rezultati su dobri, puno se radilo i ono što je najvažnije naši su gosti sve zadovoljniji boravkom u Karlobagu. Svakako i sa smještajem, čistoćom, organizacijom i ponudama ostalih sadržaja te svime onim što boravak u nekoj destinaciji čini ljepšim i ugodnijim, rekla nam je direktorica Šegota.
U Karlobagu je lani bilo organizirano vrlo atraktivno Baško ljeto, raznolika Seljačka tržnica, Ribarska noć, prezentacija vezana uz budući Ribarski muzej na otvorenom i niz sadržaja koji otimaju zaboravu prebogatu tradiciju ovog dijela primorja.
L. O.