Tijekom 20. do 21. kolovoza, u Gospiću, na prostoru tzv. stočne pijace u Smiljanskoj ulici, održati će se javno okupljanje pod nazivom „10. moto party“ u organizaciji moto kluba „Crazy Wolf`s“ iz Gospića.
U prvih sedam mjeseci ove godine na području Policijske uprave ličko-senjske zabilježeno je 40 prometnih nesreća u kojima su sudjelovali ili koje su izazvali vozači mopeda ili motocikala (u 2009. g. 41).U ovim prometnim nesrećama nastradalo je 25 osoba (u 2009 g. 35): smrtno je stradala 1 osoba (u 2009. g. 2), teške tjelesne ozljede zadobilo je 12osoba (u 2009.g. 12), dok je lake tjelesne ozljede zadobilo 12 osoba (2009.g. 21).
- prije vožnje mopedom ili motociklom očiste vizir, stave zaštitnu kacigu na glavu i pravilno je zategnu,
- prije vožnje provjere tlak u gumama,
- prije vožnje upale dnevno ili kratko svjetlo,
- koriste zaštitnu opremu kako bi sačuvali zdravlje (jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice),
- prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste),
- ne upravljaju ako su umorni ili pod utjecajem alkohola ili droga,
- ne stvaraju preveliku buku u vožnju (osobito noću),
- ako voze u skupini, da voze jedan iza drugoga,
- izbjegavaju vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i sl., posebice u zavojima,
- prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknu se od središnje crte inače će im se glava nalaziti čak do 1 metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera,
- ne voze prevelikim brzinama, niti slalom između vozila. Mopedi i motocikli su uski, zbog čega ih pri većim brzinama drugi sudionici u prometu previde,
- kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnju,
- ne dopuste da ih vještiji i spretniji „prijatelj“ u vožnji izazove,
- ne ispituju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla,
- parkovi i nogostupi nisu namijenjeni za vožnju motocikala i mopeda.
- gledajte u retrovizor – moped ili motocikl svojim tehničkim karakteristikama ima mogućnost znatno boljeg ubrzanja – ako se on u jednom trenutku čini udaljen, već u slijedećem može biti znatno bliže,
- silueta motocikla je uska, te je teško odrediti brzinu kretanja, čemu pridonosi i crna boja mopeda ili motocikla, kao i odjeće vozača, što ga čini još manjim i manje uočljivim,
- pri dolasku na cestu s prednosti prolaza najmanje dva puta provjerite i uvjerite se prije nego što se uključite u promet,
- ukoliko u vožnji u lijevom retrovizoru zamijete motocikl koji nema uključen pokazivač smjera, za pretpostaviti je da će učiniti radnju pretjecanja, pomaknite se u desni dio voznog traka i oslobodite mjesto za sigurno pretjecanje, čime ćete pokazati vozačku kulturu i solidarnost.
Da bi javno okupljanje proteklo bez neželjenih posljedica ovim putem pozivamo sve sudionike u prometu na poštivanje zakonskih normi, te na međusobno razumijevanje i uvažavanje.
MUP