Čini se kako je znatno sniženje cijena ulaznica u NP Plitvička jezera u prvim danima promo-tjedna i popuštanje covid-mjera na Dalekom istoku razlozi su zbog kojih je i ovih hladnih travanjskih dana posjet NP Plitvička jezera ipak bio vrlo uspješan. Podatke je s novinarima podijelio glasnogovornik ove ustanove Ognjen Borčić.
-Pretpostavljali smo da će promo-tjedan biti uspješan, ali se nismo nadali da će biti uspješan iznad svih očekivanja. Tijekom protekloga vikenda posjetilo nas je 4 150 gostiju. Činjenice koje nas dodatno vesele jest podatak kako je odnos stranih i domaćih posjetitelja u omjeru 1:1. Domaći gosti su uglavnom bile mlađe obitelji s malom djecom. U tome smislu za njima nisu zaostajali niti gosti iz Japana, Taiwana, Južne Koreje, Kine, Malezije i Singapura. Strani gosti bili su također uglavnom iz mlađe populacije do 30 godina starosti. Kao da je popuštanje kovid-kočnica u tim državama motiviralo ljude da čim prije posjete NP Plitvička jezera.
Nekolicina stranih posjetitelja tvrde kako su motivirani dolaskom u park podatkom koji je nedavno objavio CNN po kojemu su Plitvička jezera jedno od 25 mjesta na svijetu koje čovjek za života mora posjetiti! Zato ovoga ranog proljeća bilježimo u prosjeku za 20 posto bolje rezultate nego li u istom razdoblju prošle godine. Zaključno s 1. travnja park je posjetilo 51 500 posjetitelja, zadovoljno ističe glasnogovornik Borčić.
L. O.