Nacionalni park Plitvička jezera predstavio je svoju bogatu turističku ponudu na jednom od najznačajnijih poslovnih sajmova, IMEX Frankfurt, održanom od 14. do 16. svibnja. Ovogodišnji sajam privukao je preko 2.900 ponuđača iz cijeloga svijeta, koji su se povezali s više od 3.800 globalnih kupaca, čime je Hrvatska imala izuzetnu priliku istaknuti svoje turističke kapacitete i atrakcije.
U sklopu hrvatskog štanda, 28 suizlagača predstavilo je svoju ponudu, što je dvostruko više nego prethodne godine. Najveći broj upita odnosio se na organizaciju incentive putovanja, kongresa i poslovnih sastanaka do tisuću sudionika. Osim smještajnih kapaciteta, veliki interes pokazao se za aktivnosti koje poslovni gosti mogu iskoristiti u slobodno vrijeme, te za jedinstvene doživljaje koje nude hrvatske destinacije.
„Odaziv najznačajnijih hrvatskih hotelijera i njihovih MICE odjela još je jedan dokaz kako hrvatski najveći nositelji ponude u pred i posezoni shvaćaju da im upravo organizacija poslovnih događanja donosi natprosječne prihode po gostu i puni smještajne kapacitete. Na HTZ štandu su sudjelovale PCO i DMC agencije specijalizirane za MICE grupe i incentive putovanja te nas veseli što smo u tom segmentu imali šest predstavnika. Uz Kongresni odjel HTZ-a, kongresnu i incentive ponudu destinacija predstavile su turističke zajednice i kongresni odjeli Zagreba i Dubrovnika, kao i Opatije, Šibenika, Zadarske županije i Istre,” izjavila je Mirjana Resner, voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a.
IMEX Frankfurt, kao globalni događaj, omogućio je održavanje sastanaka s kupcima i partnerima iz cijelog svijeta. Povratne informacije s tržišta poput SAD-a, Australije, Južne Amerike, Indije i Kine ukazuju na sve veći interes stranih klijenata za Hrvatsku kao destinaciju za organizaciju poslovnih skupova.
„Veliki interes za organizacijom poslovnih skupova u Hrvatskoj na ovogodišnjem IMEX-u pokazuje da je naša zemlja vrlo atraktivna destinacija za održavanje poslovnih skupova. Važnost kongresnog turizma i općenito industrije poslovnih putovanja je što se ona odvijaju tijekom cijele godine, a najviše u razdoblju pred i posezone. Odlična geografska pozicija Hrvatske, povezanost s najznačajnijim europskim zračnim lukama, sigurnost destinacije, kvalitetna infrastruktura za održavanje kongresa, odlična gastronomska ponuda te raznolikost sadržaja u destinaciji predstavljaju veliku prednost Hrvatske kada su u pitanju poslovna putovanja,” istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda HTZ-a, nadodavši kako poslovna putovanja generiraju iznadprosječnu potrošnju gostiju koja je značajno veća od prosječne potrošnje odmorišnog gosta.
Ovo sudjelovanje na IMEX Frankfurtu potvrđuje rastuću poziciju Hrvatske kao poželjne destinacije za poslovni turizam, pružajući dodatne mogućnosti za razvoj i promociju hrvatske turističke ponude na globalnoj razini.
L.O.