KORENICA/ZAGREB- Spot pod radnim nazivom “Lika” približava se brojci od 30 tisuća pregleda u kratkom vremenu od kada se nalazi na YouTube. Mario Rucner renomirani je glazbenik, a Željko Orešković-Macola renomirani ugostitelj i što je najvažnije čovjek uvijek spreman na šalu i dobro društvo.
-Mario je jedan sjajan čovjek i lako se ukopio u naše ličke zezancije, priča Macola. Pomalo mu je bilo čudno koliko mi pažnje posvećujemo šali, kuhinji i šanku, ali se i sam uvjerio da je sve to sasvim O.K. S nama su bili iz Ličkog Lešća legendarni brko Tomo Jagodić Tule i neumorna baka Ružica Dujmović. Mlade snage su dečki i cure iz HKUD-a “Korenica”. Pjesma je sjajna, ali je najvažnije da smo se svi odlično zabavljali i poslali poruku “bez krumpira i slanine nećeš dugo pivat sine”!
Macola je u ovom spotu lički bagabundo koji i “repa”, vozi autobus, pleše, a vozio bi i svemirski brod da mu pokažu gdje se nalazi rikverc. Izveo je i svoj stari trik plesa s čašom vina na čelu okrenutom naopako.
-Sada vježbam s hamperom vina, ali mi je glava premalena pa se malko proliva. Kada mi glava još malo poraste snimam novi spot. Sa Mariom Rucnerom, dakako.
Doznajemo da su se Mario i njegova ekipa odlično uklopili među Ličane (a osobito među Ličanke), odlično su se zabavljali i stekli nova prijateljstva. Spot je simpatična mješavina ličke tradicije, s doziranim daškom domoljublja, protkana hedonizmom, modernism ritmom i uz sudjelovanje lijhepih djevojaka. Domaćih i “uvoznih”.
M.S.