Smješten na sjevernom dijelu obale Jadranskog mora, Karlobag je malo mjesto koje možda ne privlači pažnju turista kao neki drugi veliki gradovi na hrvatskoj obali. No, oni koji se odluče istražiti ovaj skriveni dragulj pronaći će prekrasnu prirodu, bogatu kulturu i povijest te brojne mogućnosti za aktivni odmor.
Jedna od najvećih prednosti Karlobaga je njegova blizina prekrasnom Nacionalnom parku Sjeverni Velebit, koja je jedinstvena destinacija za ljubitelje prirode. Park nudi brojne staze za planinarenje, biciklizam i šetnje, a posjetitelji mogu uživati u prekrasnim vidicima na more i okolni krajolik.
No, prirodne ljepote Karlobaga ne ograničavaju se samo na Nacionalni park. Ovo malo mjesto okruženo je prekrasnim plažama i uvalama, kao i čistim morem, a obližnji otoci, poput Paga i Raba, nude mogućnost za istraživanje i avanturu.
Uz prirodne ljepote, Karlobag je također poznat po svojoj bogatoj kulturi i povijesti. Grad se prvi put spominje u pisanom obliku u 12. stoljeću, a mnoge stare crkve, tvrđave i druge građevine još uvijek stoje kao svjedoci prošlosti. Tu su i brojni kulturni događaji i festivali koji se održavaju tijekom ljeta, što posjetiteljima pruža priliku da se upoznaju s lokalnom tradicijom i običajima.
Unatoč tome što je Karlobag mjesto s relativno malim brojem stanovnika, općinska vlast ima ambiciozne planove za budućnost. Trenutno se u Karlobagu provode brojne investicije koje će poboljšati kvalitetu života stanovnika i privući još više turista. Sve ovo utjecati će na povećanje turističkih brojki i gospodarski razvoj cijelog područja.
Kako smo već izvijestili, u Karlobagu su ovih dana započeli radovi na izgradnji Tematske rute ribarske i pomorske tradicije Podvelebitskog kanala.
Postojeća šetnica u dužini od 2.5 km će biti uređena, te će se dodati solarna rasvjeta, poučne table o ribarskoj i pomorskoj tradiciji, podzidovi u stilu suhozida, klupice, koševi za otpad te proširenja za odmor i uživanje u pogledu i zalasku sunca.
Također, na jednom mjestu bit će postavljena ruža vjetrova kao simbol pomorstva, ali i bure koja šiba ovaj kanal. Radovi vrijedni 1.6 milijuna kuna financiraju se EU sredstvima u 100% iznosu kroz mjere Razvojne strategije Lagura Tramuntana.
L.O.