Gospić je još u rujnu dosegnuo turističke rezultate iz cjelogodišnje sezone lanjske godine

0

Stalna ulaganja u turizam i sve bolje turističke brojke odavno se smatraju agenda ličkog područja. Uz tradicionalno odlične rezultate najposjećenije kontinentalne destinacije, NP Plitvička jezera, porast broja noćenja i dolazaka bilježe gotovo sve Turističke zajednice u Lici. Vrlo optimistične brojke vezane uz Turističku zajednicu grada Gospića s nama je podijelila direktorica Maja Strilić.

-Ove godine je zaključno s datumom 22. rujna 2023. godine grad Gospić ostvario je cjelogodišnji lanjski turistički promet i time smo potvrdili uspješnost turističke godine 2023. godine! U brojkama to izgleda ovako: tijekom 2022. godine ostvareno je 40 068 noćenja, dok je 2023. godine u vremenu od 1. siječnja do 22. rujna ostvareno 40 331 noćenje. Ujedno, a što nas najviše i veseli upravo je činjenica da smo povećali prosjek ostanka naših turista, odnosno zadržavanja gosta u Gospiću na tri dana. Grad Gospić nije preopterećen sezonalnošću, već nam turisti dolaze tijekom cijele godine. Tržišta s kojih nas gosti najviše posjećuju su Njemačka, zatim Nizozemska, Italija i Francuska te važnu ulogu imaju naravno i domaći gosti.
Odličan geoprometni položaj, turistički potencijali, kulturni i prirodni grada Gospića kao i velika podrška gradske uprave i privatnog sektora te ostalih relevantnih institucija svakako su čimbenici zaslužni za ovakav izniman turistički uspjeh. Bilo je samo pitanje dana kada će turistički potencijal grada Gospića biti prepoznat diljem svijeta. Već sada možemo proglasiti da je ova godina za grad Gospić rekordna u turističkom smislu. Rad i trud zaposlenika i svih onih koji doprinose razvoju turističkog potencijala , podizanje kvalitete turističke ponude, promocija na ciljanim tržištima zemalja Europe a i promjena trendova u putovanju doprinijeli su ovakvim turističkim rezultatima. Zbog konstantnog povećanja broja gostiju i noćenja sve više ljudi u Gospiću žele se baviti turizmom i ugostiteljstvom. Zbog toga bilježimo velike investicije u smislu otvaranja kuća za odmor i apartmana visoke kvalitete jer raste potreba za smještajnim kapacitetima i svim pratećim uslugama.
Poseban razlog što ove iznimne rezultate dijelimo s građanima baš danas je upravo taj što je ovogodišnje turističko geslo pod kojim se održavao Svjetski dan turizma TOURISM & Green Investments / Turizam i zelena ulaganja. Misija UNWTO-a je promocija razvoja odgovornog, održivog i univerzalno prihvatljivog turizma. Uvođenjem inovacija i digitalnih tekovina, među ostalim ciljevima unutar šire filozofije održivog razvoja, turizmu se otvaraju mogućnosti da se značajnije uključi u život zajednice, da osnaži lokalnu zajednicu i da djelotvorno raspolaže resursima.
Za ove sjajne turističke rezultate zaslužni su mnogi. Soga čestitamo i zahvaljujemo cijelom turističkom sektoru, Gradu Gospiću i svim našim sugrađanima, a osobito onima koji svojim trudom, zalaganjem pridonose razvoju turističkog i ugostiteljskog sektora, te koji neumorno rade na razvoju turizma kao značajne gospodarske aktivnosti, ističe direktorica TZ grada Gospića Maja Strilić.

Oglas

Iza nas je iznimno posjećena izložba „Jesen u Lici“ čiji se rezultati tek zbrajaju, ali je vrlo izvjesno kako će se u narednim turističkim podacima osjetno pokazati još bolji rezultati.

L. O.