Brendiranje ličkog škripavca u zadnjoj je fazi

0

Među brojnim posebnostima Like sir škripavac zauzima zasebno mjesto. Svi koji su ga po prvi puta kušali reći će kako je ukusan, specifičan, osvježavajući(?), škripav, a razgovori o škripavcu obično završavaju s pitanjem: Gdje se može kupiti?

Na šire tržište ovu vrstu sira plasiraju sirane „Eko Gacka“ i „Runolist, obje iz Otočca, a tu su i neki OPG-i. Najavljena manifestacija „Jesen u Lici“  oduvijek je pred kupce stavljala mnoštvo ove delicije. Kako sve teče u smislu zaštite ovoga brenda pojasnio nam je voditelj Lokalne akcijske grupe )LAG) Lika Tomislav Kovačević.

Oglas

-Sutra će od strane Udruge ličkih sirara i Ministarstva poljoprivrede biti potpisan Ugovor o financiranju postupka brendiranja ličkog škripavca. Zaštita će se odnositi upravo na ovaj naziv. Riječ je o sredstvima u iznosu od 50 tisuća kuna s kojima će se financirati postupak specifikacije potreban za stjecanje statusa brenda. U tom se smislu već dosta napredovalo i cijeli će postupak biti ubrzo okončan. Uvjeren sam da će se mnoge mini-sirane i  mnogi OPG-i uključiti u ovu priču zbog solidne potražnje za ličkim škripavcem na tržištu, njegove neosporne kvalitete i činjenice kako se radi o ekološkom proizvodu sa tradicijskom recepturom, rekao nam je Tomislav Kovačević iz LAG-a Lika.

H.J.