LAG Lika organizirao je Radni doručak u restoranu „Maki“ u Gospiću s temom razvoja komunikacijske strategije za regionalnu oznaku kvalitete „LQ“. U sklopu projekta stvaranja regionalne oznake kvalitete „Lika Quality“, LAG Lika pozvao je Radnu skupinu za razvoj komunikacijske strategije na projektu „LQ“, te Radnu skupinu za regionalnu oznaku kvalitete ugostiteljskih objekata u restoran „Maki“ na radni doručak. Uz prigodni lički doručak radna skupina razgovarala je o strateškom komunikacijskom pristupu promociji regionalne oznake kvalitete „Lika Quality“ . Voditelj LAG-a Lika Tomislav Kovačević naglasio je kako je današnji sastanak ciljano sazvan upravo u restoranu koji je na dobrom putu da dobije regionalnu oznaku kvalitete, obzirom da u svojoj ponudi već ima domaće namirnice.
– Želimo da se što više lokalnih proizvođača mliječnih i mesnih proizvoda, kao i proizvođača meda, pekmeza, rakije i raznih poljoprivrednih proizvoda, priključe ovom projektu kako bi se obogatila naša gastronomska ponuda i kako bismo postali gastronomski prepoznatljiva regija. U procesu brendiranja regije kao i razvoju destinacije, iznimno nam je bitan razvoj gastro ponude. Lička hrana ima svoju tradiciju i iznimno je cijenjena, ali još uvijek nedovoljno poznata. Kroz sustav regionalne oznake kvalitete „LQ“ podignuti ćemo standard proizvodnje i izdvojiti ovakve proizvode iz mase drugih proizvoda, naglasio je Kovačević.
Lika može više
U Radnim skupinama za komunikacijsku strategiju projekta „LQ“ te ugostitelja, prisutne su mnoge lokalne institucije kao što su Turistička zajednica LSŽ, lokalne TZ, Pećinski park Grabovača, PP Velebit, NP Plitvička Jezera, NP Sjeverni Velebit, LIRA, predstavnik web portala „Lika club“, ali i poduzetnici ugostitelji kao i predstavnici turističkih agencija Hanatours i Japodski forum.
Kovačević je istaknuo hvale vrijedan doprinos svih članova koji svojim kreativnim idejama i pristupom daju izniman doprinos razvoju sustava regionalne kvalitete. Lički proizvodi kao i ugostiteljski objekti koji budu posjedovali regionalnu oznaku kvalitete biti će istaknuti u brošurama, mobilnim aplikacijama i cjelokupnoj komunikacijskoj strategiji. Namjera nam je senzibilizirati cjelokupno stanovništvo kako bi se uključili u ovaj projekt a Lika i Podvelebitsko Primorje postalo globalno prepoznatljiva destinacija.
L.O.