Kako je jedan od ključnih zadataka Hrvatske turističke zajednice pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), sukladno odrednicama Programa rada za 2015. i novog Strateškog marketinškog plana, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju sezone 2015. godine. Gospić je u zajedničkoj kandidaturi s mjestima Perušić i Karlobag , izabran za jednu od destinacija u projektu „PPS destinacije“ kroz koji će nam biti omogućena veća tržišna vidljivost/prepoznatljivost kroz sljedeća prava: neograničeno korištenje oznake „PPS destinacija“ u svim marketinškim i drugim tržišnim aktivnostima, članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje nositelja PPS oznaka internetskim stranicama kojima upravlja HTZ-a, u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih prezentacija nositelja PPS oznaka za tour operatore i turističke agencije i sl.
Direktorica TZ Gospić Maja Strilić ističe kako su „ključni proizvodi naše destinacije na kojima se bazira PPS ponuda: kulturni turizam te pustolovni i sportski turizam. Ciljana tržišta naše destinacije (geozone) su Njemačka i Slovenija gdje ćemo imati posebne prezentacije, dok će se u sklopu PPS projekta naša destinacija promovirati na 10 europskih tržišta. Izuzetno smo zadovoljni što je u vrlo jakoj i velikoj konkurenciji nakon prijave projekta od strane TZ Grada Gospića i naš grad Gospić ušao u PPS klub, zaključuje direktorica M. Strilić.
L.O./T. Z.