Početak svake nove godine dodatni je posao za stvaranje analize svega onog što je učinjeno u godini koja je iza nas. Tako su i u Turističkoj zajednici Grada Gospića napravili svojevrsnu analizu poslovanja te s ponosnom zaključili da se imaju sa čim pohvaliti. Godina 2014. proizvod je kontinuiranog rada na unapređenju turističkog proizvoda destinacije, očuvanjem i stvaranjem prepoznatljivog i privlačnog turističkog okruženja.
Sve se temeljilo na unaprijed planiranom programu rada od kojih je neizostavno za spomenuti tek neke od aktivnosti, kao period od siječnja do travnja kada je TZ Grada Gospića sudjelovala na niz turističkih sajmova (Beč, Amsterdam, London, Barcelona, Zagreb), s isključivom namjerom da se promocijom potaknu posjetitelji da posjete Grad Gospić, izletišta, ugostiteljske objekte, prigodne manifestacije, da se upoznaju se s običajima, upoznaju i osjete gastro ponudu i mnoge druge znamenitosti koje nudi Grad Gospić i njegova bliža i šira okolina.
– Grad Gospić i HTZ svojim planovima sufinanciranja pridonijeli su realizaciji brojnih projekata koje smo odradili u 2014 godini. Izrađen je projekt uređenja biciklističke staze Gospić – Plitvička jezera, uređena pješačko-planinarska staza Veliki Žitnik –Jadovno, markiranjem ove staze u funkciju smo stavili neiskorišteni prirodni potencijal, čija vrijednost je čista priroda , industrijski nezagađeno područje koje se proteže prema srednjem Velebitu. Koncept staza napravljen je na način da se obuhvate sve skupine pješaka-planinara od rekreativnih do onih malo zahtjevnijih. U 2014. godini nastavili smo sa nadogradnjom turističke signalizacije, postavili na autobusni i želježnički kolodvor karte grada, obilježili turističkom signalizacijom Park šumu Jasikovac, Bužimske izvore. Postojeća web stranica turističke zajednice www.tz-gospic.hr zamijenjena je novom, modernijom, stavljena u funkciju krajem godine , trenutno se radi prijevod iste na strane jezike“ – kaže dir. TZ Grada Gospića Maja Strilić.
Tu je i akcija „Volim Hrvatsku“ kroz koju su sredstva uložena i za unapređenje izgleda mjesta koja prikazuju uređenost mjesta, pa smo tako podijeljene sadnice ustanovama sa područja grada i okolice kako bi se uredio okoliš, što je zaokruženo nagradama privatnih obiteljskih kuća koje su se potrudile biti najbolje u 2014. godini.
– Grad Gospić trenutačno može ponuditi 520 ležajeva, u hotelskom, privatnom smještaju i kampu. Rezultati govore da je u 2014. godini ostvareno 16.378 dolazaka, te 24.507 noćenja što je povećanje u odnosu na 2013. godinu od 6,62%.
Svjesni smo da je pred nama puno posla, ono što želimo u budućnosti , osim izgradnje turističke infrastrukture jest da Grad Gospić sa okolicom postane prava destinacija za aktivni odmor svih dobnih skupina, mladih, obitelji i seniora, kazala je dir. Maja Strilić.
H.J.