Još jedna uspješna poslovna godina

3
Detalj iz Parka
Detalj iz Parka
Detalj iz Parka

PLITVIČKA JEZERA- Čini se kako smo navikli da se  broj posjetitelja Nacionalnog parka Plitvička jezera sukcesivno povećava iz godine u godinu. To pokazuju i zadnji poslovni rezultati vezani uz 2013. godinu. Lani je prodano      1 188 798  ulaznica, odnosno  za 5.3 % više nego li 2012. Povećan je i broj noćenja u Plitvičkim hotelima i kampovima za 1.9%, u odnosu na godinu ranije pa je lani zabilježeno 239 073 noćenja. Povećana je i čista dobit poslovanja parka za  5%, i  lani je iznosila nešto više od 28 milijuna kuna. Sve ove respektabilne brojke   uvijek  imaju „onu“ i drugu stranu.

    V.d. ravnateljica Natalija Božičević o tome je više rekla u obraćanju novinarima tijekom Plitvičkog maratona. Kako ističe, rezultati poslovanja su odlični, ali uz nekoliko popratnih pojava.

Oglas
natalijaboz
V.d. ravnateljica Natalija Božičević

-U „špici“ turističke sezone, tijekom srpnja i kolovoza, osjeti se ukupna  preopterećenost, kako kod zaposlenika, tako i svih  resursa. Očuvanje fenomena Plitvičkih jezera naš je temeljni  zadatak. Kada se u ta dva mjeseca na jezerima nađe gotovo polovica od ukupnog godišnjeg broja posjetitelja parka, onda se takva gužva svakako negativno odražava na većini segmenata, kao i na biljni i životinjski svijet. Rasterećenje u tom smislu učinit ćemo promjenom cijena ulaznica. Zato će od 1. srpnja do 30. kolovoza  cijena ulaznice iznositi 180 kuna. Da nije riječ o nakani da bi se bolje i više zarađivalo na gostima kazuje podatak da ćemo u zimskim mjesecima  cijene ulaznica sniziti na svega 50 kuna, a u proljeće i jesen  cijene ulaznica  ostaju  kao i do sada i iznosit će  110 kuna.

U pravoj poplavi odličnih prošlogodišnjih rezultata u NP Plitvička jezera ostaje problem na koji način animirati goste da bi se dulje zadržali u parku. Lanjski prosjek boravka gostiju iznosi svega 1.4 dana  i povećanje ove brojke zasigurno će biti jedan od krucijalnih težišta organizacije rada i stvaranja dodatnih sadržaja, a sve s ciljem  kako bi gosti što dulje uživali u najljepšem hrvatskom nacionalnom parku.

 M. S.