Zajednička ulaznica destinacije Lika polučila odličan uspjeh

0

Klaster Lika Destination već treću godinu u suradnji sa zaštićenim prirodnim područjima u destinaciji Lika u sklopu turističke ponude nudi i zajedničku ulaznicu destinacije Lika.

Upravo ono što destinaciju Lika izdvaja i čini jedinstvenom je činjenica da se u njoj osim Nacionalnog parka Plitvička jezera, kao jednog od najpoznatijeg nacionalnog parka u svijetu i najposjećenijeg nacionalnog parka u Hrvatskoj nalaze i Nacionalni park Paklenica, Nacionalni park Sjeverni Velebit, Park prirode Velebit, Pećinski park Grabovača, Baraćeve špilje te dolina rijeke Gacke u kojoj se nalazi Hrvatski centar za autohtone vrste riba i rakova krških voda. Uz sva navedena zaštićena prirodna područja moramo naglasiti i kako je destinacija Lika rodno mjesto svjetski poznatog genija Nikole Tesle, u čijoj se rodnoj kući u Smiljanu danas nalazi istoimeni Memorijalni centar.

Oglas

Stoga je Klaster 2018. godine u suradnji sa svim ranije nabrojanim ustanovama formirao zajedničku ulaznicu s ciljem poticanja duljeg zadržavanja turista u destinaciji te brendiranja destinacije Lika kao destinacije zaštićenih prirodnih područja. Kupnja zajedničke ulaznice kao i iskoristivost vouchera moguća je isključivo za vrijeme trajanja ljetne turističke sezone što je ove godine bilo od 1. lipnja do 30. rujna. Cijena ulaznice iznosila je 350,00 kn za odrasle i 250,00 kn za djecu. Pri tom je ušteda bila značajna, obzirom da je zbroj pojedinačnih ulaznica iznosio 630,00 kn.

S obzirom na situaciju uzrokovanu Covid-19 virusom koja je promijenila turističko poslovanje zatvaranjem državnih granica, više nego ikad turizam je u Hrvatskoj bio usmjeren na domaće goste. Osim toga, ove je godine kontinentalni dio Hrvatske bio mnogo traženiji upravo radi sigurnosti gostiju, mogućnosti održavanja socijalne distance te prirodnim atrakcijama i čistoći okoliša u kojima destinacija Lika prednjači u odnosu na ostale regije. Upravo iz tih razloga ove se godine zajednička ulaznica za destinaciju Lika pokazala itekako značajnom što pokazuju podaci o broju prodanih i iskorištenih vouchera. U odnosu na prošlu godinu, broj iskorištenih vouchera na određenim ulazima premašuje i 500%. Ovakav uspjeh dodatna je motivacija da se zajednička ulaznica nastavi provoditi i u nadolazećim turističkim sezonama.

Uz atrakcije koje omogućuje kupnja zajedničke ulaznice većina domaćih gostiju iznenadila se bogatom turističkom ponudom destinacije Like kao i njenom kvalitetom te najavila svoj ponovni dolazak.

-Iako je Koronavirus donio mnogo gubitaka ipak je ostavio i nešto pozitivno. Natjerao nas je da istražujemo svoju okolicu, regiju i državu te nam ukazao na činjenicu da cijenimo i poštujemo bogatstvo koje imamo, a zajednička ulaznica samo je jedan od razloga zašto posjetiti upravo destinaciju Lika, priopćeno je iz klastera Lika Destination.

L.O./LD