Projekt „Lika je lik“ kao nova koncepcija i dobitna formula za razvoj ličkog turizma

0

Unatoč sve izraženijim gospodarsko-zdravstvenim problemima kao posljedicama COVID-19 Turističke zajednice Grada Gospića i Općine Plitvička Jezera nastavljaju s aktivnostima na zajedničkom projektu „Lika je lik“.

Ova kampanja je nakon Zagreba predstavljena i turistima koji borave na Makarskoj rivijeri u sklopu sajma „Okusi Hrvatsku!“. Sajam se održavao u Baškoj Vodi u trajanju od dva dana, 28. i 29. kolovoza 2020., gdje su gosti uz degustacije domaćih proizvoda mogli uživati i u glazbi uživo. Nastupili su Klapa Basca, Općinska limena glazba Baška Voda, Grupa Leut, te Gojak Acoustic Band. No vratimo se ličkim delicijama.

Oglas

Činjenica kako su mnogi domaći i strani posjetitelji ove manifestacije ostali pomalo zatečeni izvrsnom i širokom lepezom okusa vezanih uz tradicijsku Liku još je bio jedan krucijalan dokaz potrebe i  ispravnosti ovoga projekta. Ukupno gledano posjetitelji sajma bili su dobro raspoloženi i zainteresirani za proizvode iz raznih krajeva Republike Hrvatske pa tako i Like. Gospić i Plitvička Jezera predstavili su turističku ponudu svoje destinacije, ali isto tako predstavili su proizvode OPG-a s svojega područja. Za degustaciju su ponuđene  različite vrste sireva gdje je poseban hit bio sir škripavac s Baških Oštarija i OPG-a Prica iz Vrela Koreničkog, zatim razne vrste Stilanovih rakija i voćnih likera OPG-a Vlainić iz Perušića , livadni med OPG-a Furlan iz Korenice, kao i kolači obrta „Plitvička štrudla“ iz Korenice.

Umjesto rezimea ovoga sajma treba istaknuti kako je promocija Like bila  vrlo uspješna i jedinstvena, svakako uz preporuku proizvođačima domaćih proizvoda da zatraže svoje prodajno mjesto za sljedeću godinu kako bi na taj način obogatili ponudu sajma, uključili se u promociju Like, ali prije svega prodali svoje proizvode.

Pod nazivom „Tjedan odmora vrijedan“ Hrvatska turistička zajednica uskoro kreće s kampanjom  gdje će u prvi plan biti stavljen kontinentalni turizam, a cilj je poticanje domaće potrošnje u posezoni, odnosno korištenje turističkih usluga u zemlji po promotivnim cijenama. TZ općine Plitvička Jezera i TZ grada Gospića već se pripremaju za to gdje će ponuditi i odličan vikend pa i  tjedan pun aktivnosti i doživljaja u ličkoj destinaciji. U promo-materijalima se ističe:

-Moramo biti ponosni na našu povijest, identitet, način i kulturu življenja, to mora biti i biti će naš glavni turistički moto i proizvod. Brend se gradi godinama, važan je kontinuitet, ustrajnost i podizanje kvalitete iz godine u godinu. Stoga pozdravljamo i održavanje manifestacije Jesen u Lici koja će nastaviti svoj kontinuitet održavanja 22. godinu zaredom, uspješno predstavljajući sve što Lika može ponuditi svojim gostima!

Zbog ukupnih epidemioloških okolnosti kakve su dobrim dijelom pokvarile ovogodišnju turističku sezonu ova godina je doslovno bila borba za svakog gosta i turistički djelatnici su se trudili svim raspoloživim kapacitetima odraditi promociju cijele Like i izvršavati svoj plan. Ništa nije slučajno, puno je bitnih razloga zašto ličke turističke zajednice uspješne i kako su uspjele  ostvariti odlične rezultate u ovim turbulentnim vremenima. Samo na društvenim mrežama kampanju „Lika je lik“ prema službenoj analitici vidjelo je 150 000 osoba u razdoblju od 14. svibnja do 1. rujna. Na taj je način dokazano kako je  svojim aktivnostima  definitivno poslana poruku da je Lika zdrava, sigurna i na dohvat ruke, ali puno je toga što se realiziralo i na čemu još treba raditi. Puno je planova koje još treba realizirati, ukoliko epidemiološka slika bude dozvoljavala. Sagledavajući sve ovo TZ grada Gospića i općine Plitvička Jezera itekako imaju razloga za ponos i isticanjem svojih uspjeha koji za konstantu i nukleus aktivnosti imaju što bolje upoznati i informirati na koji način funkcionira turistički sustav. I na koncu njihova poruka:

-Na  nama je da radimo i da se ponosimo postignutim  rezultatima . Čeka nas još turistička jesen i turistička zima…

L. O.